Uzanmış öylece yatarken.
Yapmak istediğim onca şeye rağmen,
Birgün ölü bulacaklar beni.
Dört bir yana son haberim gidecek
Seni sevdiğimi kim nerden nasıl bilecek.
Sensiz bir ömürden gelen bu yürek;
Sana ermeden sensiz çekip gidecek
Belki sana rastlamak için gezdiğim bir yol başında
Belki sana yazdığım şiirin son satırında
Belki de tesadüf bu ya,
....................................elele gezerken senle rüyamda,
Birgün ölü bulacaklar beni ıssız yatağımda
Yaşansın diye, elleri göğe açık her daim;
Ne çok düş kurdu bu kalbim.
Yaşanmamış ne çok senli aşklara düştü fikrim
Gözlerine bile değmeden gözbebeklerim
Ne çok hayallerle süslendi senli özlemlerim
Tenim teninin tuzunu emmeden
Birgün olsun sabahı beraber seyretmeden
Aynı yastığa başkoyup, birbirimizi doya doya sevmeden
Ne özlemler biriktirdim ölmeden evvel
İsterdim bulmasın beni, seni bulmadan vakitsiz ecel
Birgün ölü bulacaklar beni
Üşüyorum ey sevgili !
Gel uzan üstüme, ısıt beni
Ölüyorum avaz avaz, soğuyorum ayaz ayaz.
Gel de uzaklaştır terkedişi benden
Seninle Cananını bulsun bu beden
Vuslata ersin; sakinleşsin;... ruhumdaki şu seni, sensiz de kalsa seven