ancak Aşk'la doğurmalı...
Ve erkek
ancak Aşk'la dokunmalı...
----------------------------------------------------------------------------------
Bebeğim;
Ben annen olamayacağım
Bebeğim; üzülme... ben; hiçbir bebeğe anne olamayacağım
Ne sana hayat verebileceğim; ne de bir yaşam doğuracağım sabahın seherinde
Yumuk ellerinden, tombik ayaklarından öpemeyeceğim
İlk yürümeye çalışmaların, ilk kelimelerin, ilk dişlerin de olmayacak
Diğer çocuklar gibi koşup oynayamayacaksın arka bahçede
Anne diye seslenip, gelip boynuma sarılamayacaksın
O cennet Kokunu içime çekemeyeceğim doya doya
Korktukça gök gürültüsünden, kucağımda saklanamayacaksın
Ya da güzel bir günde salıncakta sallanamayacaksın
O en çok sevdiğin masalı okuyup, uyuyamazsan ninni de söyleyemeyeceğim
Sana gelen bana gelsin yavrum diye dualar edemeyeceğim
Neyse ki hiç hastalanmayacaksın ! Neyse ki !...
En mutlu anında gözlerinin nasıl parıldadığını hiç bilemeyeceğim
Ne bir arkadaşın olacak kavga edip barıştığın; ne de belki bir kardeşin; oyuncağını paylaşamadığın
Ve Güle oynaya zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığın güzel bir çocukluğun
Mesela ilk doğum günün, ya da okulunun ilk günü hiç olmayacak
Gururla bu benim kızım ya da oğlum diyemeyeceğim hiç
Mezuniyetler, gösteriler, şiir okumaları da olmayacak
Okuldan sonra bir sürü ödeve rağmen senin tutturmanla o filme de gidemeyeceğiz hiçYa da o meşhur hamburgerciye
Bana tüm gün okulda olanları yüksek sesle ve yanakların al al olmuş bir halde; heyecanla anlatamayacaksın mesela
Mesela Öğretmeninin istediği kitabı bulmak için tüm akşam üzerimizi veremeyeceğiz
Hele o soruyu çözmek için hiç uğraşmayacağız
Namerdin karşısında omurganı dik tutmanı; ve ne olursa olsun haysiyetine sahip çıkmayı da !
Ve Herkese gülümsemeyi ve teşekkür etmeyi, Ve lütfen demeyi de öğretemeyeceğim !
Sonra; daha ileriki zamanlarda seni her sıkıştırdığımda of anne desen de;
Yine de kaçmayacaksın öpüşlerimden
Biliyor musun, kuzenlerin var;
Ve ben onları da çok öpüyorum çok seviyorum
Acaba nasıl olurdu aranız ? Hep merak etmişimdir.
Hem Kız olsaydın, saçlarını beline kadar uzatırdım kesin
Erkek olsaydın eminim hep peşinden koşardım
Ve her iki durumda da; şüphesiz en çok babana benzerdin
Çünkü ben öyle isterdim
Zira Aşk'a Aşk'la karşılık vermek gerek !
Herkes umursamaz zannetse de sensizlikte beni
Ömrüm yenildiğim zamanlarla dolu güzel bebeğim
Ne sana can verebildim, ne babanı bulabildim
Yemin ederim hep seni hayal ettim
Ne yapsam da seni bir türlü göremedim
Olmadı işte...
Hem kimi tanır artık, kime güvenir bu yürek;
Seni ve beni vazgeçmeden sever hangi erkek
Başaramadım... Yapamadım bebeğim
Avuçlarında şefkat biriktirene rastlamadım hiç
Zaman kötü zaman !
Üç günlük Heves değil, olacaksa Sevda olsun ayakta tutan !
Çünkü sen Aşk olursan; ben de Aşk doğururdum. Güneş açardı memelerimde
Sütüm bitmez, canına can katardım.
Çok isterdim,... ölesiye isterdim
Şimdi Nerede bir çocuk görsem annesine koşan
Senle kendimi hayal ediyorum elimde değil
Sen de her çocuk kadar özel olurdun
Her çocuk kadar aydınlık ve saygı duyulası
Minicik boyunla, küçücük kalbinle; karşılıksız sevmeyi ispatlardın bana
Koşulsuz vefayı ve de
Artık çok geç !
Birlikte bir sürü anı biriktirip, yıllar sonra hatırlarken gülemeyeceğiz
Yeni şehirler, yeni ülkeler keşfedemeyeceğiz
Birbirimizi keşfedemeyeceğiz
Düşünebiliyor musun birbirimizi hiç tanıyamayacağız !!!
Seni hiç göremeyeceğim... Beni hiç göremeyeceksin.
Olsaydın nasıl bir çocuk olacağını hiç bilemeyeceğim.
Sesini hiç duyamayacağım
Mutlu mutsuz zamanlarında daima yanında olamayacağım
Hiçbir sırrını paylaşamayacağım
Seninle dostluk arkadaşlık da kuramayacağım
Telefonumda Oğlum ya da Kızım diye kayıtlı kimse de olmayacak
Günün birinde Aşık olduğunda, kalbinin o ilk heyecanlarında içten içe her şeyi merak edemeyeceğim
Ben senin Annen olamayacağım...
Yapmak isteyeceklerin için yüreklendiremeyeceğim
Ya da koruyamayacağım
Esen yelden, yağan yağmurdan
Borandan kardan
En çok da kıymet bilmez vefasız insanlardan !
Siperin olamayacağım, Feda edemiycem kendimi !
Sığındığın olamayacağım !
Annen olamayacağım Annen !
Annen olamayacağım...
Affet beni !...
Affet beni !...
Affet beni !...









