Yenilemek lazım hayatı, yeni şeyleri dahil etmek, yenilenmek bir de !
Yeniden başlamak; hatalara henüz dokunmamış olmaktır.
Yeni; haktır kendimize tanıdığımız.
Eskiyi yıpranmışı düzeltmeye çalışmaktansa, yeni olanla hiç hata yapmayacağına inanıp, o hakkı bu sefer iyi kullanmaktır.
Çünkü belki de bu seferdir !..
28/07/13
17/07/13
Üstü Kalsın...
Yeniden başlamak için, bir sona ihtiyaç vardır !
Gönülde aşk varken; aşkın geçmesini beklemeye ise hayırsız bir sevgili...
Gönülde aşk varken; aşkın geçmesini beklemeye ise hayırsız bir sevgili...
Ayrılık şarkıları geliyor aklıma, çok yeri ya şimdi ! Kendime değil, gülümsüyorum sana :)
Ayak ucumdan saçımın teline kadar her zerremle seviyorum seni hayat; en az aşkı sevdiğim kadar !
Ve yok bir isyanım benden aldıklarına !
Üstü kalsın, sen bana bakma. Gücenmedim sana, bari sen benimle kal ! Yaşanacak güzel şeyler var !
Ve yok bir isyanım benden aldıklarına !
Üstü kalsın, sen bana bakma. Gücenmedim sana, bari sen benimle kal ! Yaşanacak güzel şeyler var !
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)