Aynı şehirde ayrı hayatlar sürdük hep
Aynı sokaklardan, aynı meydanlardan geçtik sayısız
Bir, en fazla üç dakikaydı ayıran bizi
En çok ben tanırım yoldaki sensizliği.
En çok ben duyarım sokak lambasında aksini
Belki sen gitmişken ben; ben gitmişken, sen varmıştın
Ne çok kalabalıklar sarmış ve ne manasız gündelik telaşlar dizi dizi
Ne gördüm bir Gün seni, ne geçirdim senli bir Geceyi
Yar ! nasıl sürülür izin geçip gittiğin yerden.....
Söyle, Söyle nasıl bulurum seni, adresin bende yokken ?.......