Kadraj 1) Sonra hayıflansan herzamanki gibi,
makineni almadığına. Zaman mesela gün-batımı olsa, ufuk kıpkızıl tam istediğin
gibi! Üzerinden düğün yapan kuş sürüleri geçse, balık kokan martılara inat. Bu
şöleni kaçırdığına kahredip ellerinle kadrajlasan düğün dansını.
Kadraj 2) Aklına başka bir fotoğraf düşse.
Sarılmışken belimin kıvrımına sen; nefesinle sarhoş ellerinde olsam ben... Bir
kere öpsen, sonra bir kez daha uzun uzun. Sonra hepsi birbirinden sıcak olsa
diğer tüm öpüşlerinin. Hakkını versen; kıskanmasa bir önceki öpüş, bir
sonrakini.
Kadraj 3) Sonra vazgeçsen gün-batımındaki düğünden
ve kafandaki fotoğraftan. "En doğrusunu" yapsan, arayıp
"özledim" desen. İlk otobüse atlayıp gelsen. Ben kanatsız...
Kadraj 4) Aklıma düşse kavuşmalarımızın arefeleri.
Kavuşmaya kaç gün kaldığını hesaplasan, hesaplatsan. Gülüşsek aramızda...
O günü sabırsızlıkla beklesek yine, iki günlük bayram misali.
Kadraj 5) Sonra fikrim şiirlense: Oysa ben hiç sevmedim
sevişmeyi bu kadar, Bir çift göze uzun uzun dalmayı sana kadar...
Kadraj 6) Ellerin geliyor aklıma, saçlarımda
dolaşan. Öpsem onları, alıp koklayarak yüzüme sürsem. Bir an dört yanımız duvar
olsa, saklasa bizi. Sonra kadrajına ve aklımıza takılıyken Gülhane'de kaçamak
öpüşen çiftler; şanslı saysak kendimizi.
Kadraj 7) Umarsız, sakınmasız, saklanmasız sarılsak,
sımsıkı delice. Tutkunun, aşkın olduğu; saatlerce günlerce yanyana olmanın
yetmediği hallere bürünse ruhumuz. Gözlerimin ta içine bakarak, ne kadar mutlu
olduğunu söylesen, “aşkı sorsalar seni gösteririm” desen yine abartarak... Bana
yine yalanlar söylesen, seviyorum desen; kollarını kocaman açarak “işte bu
kadar” desen... inansam yine...
Kadraj 8) Kulağımda destursuz bir ayrılık türküsü hiç sebepsiz. Hayra
yoramasam bir türlü.
Kadraj 9) En sonra bir adam;.. senden bile yakışıklı
üstelik! Gözlerimde seni görse, "unutamamışsın" dese. "Gözlerin
O'ndan bahsettiğinde başka parlıyor" dese. Ben yalanı denesem, ama
olamasa. Bir süre daha esirin kalsam.....
Kadraj 10) Ve aklım tutulsa. İmzayı da attık ama ya
yıkılırsa Beyoğlu Sineması ?! Korkuyorum çok...
Kadraj 11) Sonra uyansam en olmadık şekilde. Gerçek gibi yaşadım
desem. Aşkıma hain, düşmanım olsan... Bu kez ben senin fotoğrafını çeksem. En
iki yüzlü halinle, fiyakalı bir poz versen !
Kadraj 12) Unutmanın yollarını anlatsalar... Öğütleri birbir uygulasam, daha önce hiç acı çekmemiş
acemi aşık misali !.... anlayış göstersem. sevsem kendimi. Özellikle de bu
tatlı halimi...
Kadraj
13 ) Ellerim asi, ellerim
sözdinlemez, çok aşık sana; bir türlü gitmez, yerinden etmek için fotoğrafını cüzdanımdan.
Kadraj 14) İkna etsem kendimi yarının yepyeni bir gün olduğuna.
Yenilenmenin, yeniden başlamanın güzel yanlarını tekrar etsem içimden...
heveslensem. O senden daha yakışıklı genç adamı arasam...
Kadraj 15) Saçlarımı tarayıp, tırnaklarımı boyasam,
şöyle en kırmızısından hem de ! En minisinden bir etek giysem. Bir de
o çok sevdiğim blazer ceketi.... Sonra bir cesaret gezdiğimiz yollarda yürüsem.
Bu kez aynı yerde karşıma çıkmasan…
Kadraj 16) Sıraya girsem, hizaya gelsem.... Yola
gelsem !
Kadraj 17) Aşk sofrasında, en tuzak yer bana
kalsa ! beraber yesek içsek; ama hesabı bana kessek!
Kadraj 18) Kime? demeden aşık olabilen "sevme
yetime" ve bendeki kadına selam versek !
Kadraj 19) Öyleyse hey şipşakçı ! Çek bu en
güzel halimi !..