Nasıl yalnızım ne bileceksin sen
Nasıl bir özlem bu nefesime işleyen
Soluğumu kesen
-------
Özledim çocuksu Sevincimi
Hiç umarsız sağa sola gitmeyi
Sokaklarında kaybolmayı mahlemin
Ah keşke yeniden doğsa neşesiyle yeni ben
gelse, düşse peşime
Güldürmeden gitmese
Sabrım kalmadı sanki
Umut desen hep boşa şükür !
Bari sen, sırf bekledim diye sevsen
Keşke bu yüzden memelerim yerine, alnımdan öpsen