22/08/10

Keşke Daha Az Sevseydim Seni

Keşke daha az sevseydim seni
O zaman belki de severdin beni ...
Daha az sevseydim, daha az uykusuz kalır
Almazdım yemin billah; Gündüz düşlerime seni
Keşke daha az sevseydim seni...
Azaltamazdın beni; koyarken yerine eksilttiklerinin...
Asıl olan mutluluksa madem, farazi mutlu yaşardım seni...
Daha az sevseydim, severdin beni...
Keşke daha az sevseydim seni,
Ama bil ki; elimde değil

Hiç yorum yok: