Öyle yorgun, öyle dingin ki bu beden; kollarında uyuyabilirim de, yorulabilirim de.
Öyle acıttı ki canımı hayat, öyle sevindirdi ki bir de; sana sarılarak ağlayabilirim de,
kahkahalarla gülebilirim de !
Öyle bekledim ki seni sevgilim; öyle vazgeçtim ki bir de; "hoşgeldin" de diyebilirim, "hoşçakal" da...
28 Kasım 2010 Pazar, 11:49 tarihinde eklendi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder