10/02/12

Uzun bir yoldan geldim birtanem...


Öyle yorgun, öyle dingin ki bu beden; kollarında uyuyabilirim de, yorulabilirim de.
Öyle acıttı ki canımı hayat, öyle sevindirdi ki bir de; sana sarılarak ağlayabilirim de, 
kahkahalarla gülebilirim de !
Öyle bekledim ki seni sevgilim; öyle vazgeçtim ki bir de; "hoşgeldin" de diyebilirim, "hoşçakal" da...

28 Kasım 2010 Pazar, 11:49 tarihinde eklendi

Hiç yorum yok: