04/04/12

Bile bile...

çok yaşlıydı
çok yavaştı
ölesiye yorgundu birde.
rengi solmuş fotoğrafı
tuttu titreyen elleri ile...
anlattı ince sesiyle, ne çok özlediğini
sonra öptü usulca... kırmadan, incitmeden
gözleri puslu, gözleri buğulu; baktı uzaklara
onu ilk gördüğü anı hatırlamaya çalışarak
beraber geçirilen bir ömrün hergününe şükredecekti aslında
bir kez değseydi gözleri gözlerine,
bir kez karışsaydı sıcağı, sıcağına..
oysa ne O geri adım attı, ne de Bakışını Bilmediği ...
Yitirilmiş bir mutluluğun faili idiler
Şimdi "O" nerede bilmeden, bir ömür geçirdiler
Unutmadılar, unutamadılar...
Hayatın insana "bir" olma şansını her zaman vermediğini bile bile 
Aşk yerine, gururu seçtiler... Yalnızlığa gittiler...
Ve hep orada  kaldılar ...






1 yorum:

Adsız dedi ki...

Belki aşk tecrübesini edinmedim bu hikayedeki karakterler kadar.Yinede bir şeyler uyandırdı bende okuduğum zaman..Yaşanmışlık var çünkü bu hikayede.Bilmem , belkide ben öyle hissettim ablacım :)