HEPİMİZ BİR'İZ . WE ARE ALL ONE . TODOS SOMOS UNO . ON NE FAIT QU'UN . WIR SIND ALLE EINS . NOS AUTEM OMNIA . WATASHITACHI WA HITOTSU . KLNA WAHID
keşke herkes çiçek çizse senin gibi.
hep böyle kalmanızı ümit ederim. kötülüğe inat çiçek çizmeye devam :)
"iyi"yi değerli kılma etkisi ile "kötü"yü de severiz:) çizilecek çok çiçek var daha. Kesinlikle devam :)
Yorum Gönder
3 yorum:
keşke herkes çiçek çizse senin gibi.
hep böyle kalmanızı ümit ederim. kötülüğe inat çiçek çizmeye devam :)
"iyi"yi değerli kılma etkisi ile "kötü"yü de severiz:) çizilecek çok çiçek var daha. Kesinlikle devam :)
Yorum Gönder