05/05/12

Çiçekler

Ben elimde kalem

Can sıkıntısından

Karalama yaparken bile

Çiçekler çizerim


 

Kötülüğe ne aklım işler

Ne elim gider

En çok çiçekler çizer

En çok çiçekler derer

3 yorum:

bihter dedi ki...

keşke herkes çiçek çizse senin gibi.

Enes Faruk NOM dedi ki...

hep böyle kalmanızı ümit ederim. kötülüğe inat çiçek çizmeye devam :)

Şehriban Demir dedi ki...

"iyi"yi değerli kılma etkisi ile "kötü"yü de severiz:) çizilecek çok çiçek var daha. Kesinlikle devam :)