07/11/12
Sağalır mı Yitik Parçayla, Eksik Beden ?
Zamansız ölümlerin acısı var sanki üzerimde.
Oysa kestirip koparırsam biter sanmıştım.
Eksik kalmış bedende, yitik parçayla, sağalır mı yaram, hiç bilmem!...
Ne çok zamanlar geçti eksik ve yitik...
Ne çok yaralar kazandık, yürek savaşlarından onurumuzla, başımız dimdik!
Kör, topal, hatta kan revan içinde, acıyorken heryerimiz; ne çok dayandık; halimiz meclisce bilindik!
Ve ne fena hiç yaralan-ma-mışın, yaralanmışla alay etmesi.
Gözlerinin içine baka baka kahkahalarla gülmesi !
Acıyı tanımayan yüreğin payına hep aşk düşmesi, ne fena !
Ne fena güzel kalbime hep acı inmesi !
Ey kalbim ! en iyi arkadaşım ! iyi ki incitmek nedir hiç bilmezsin sen.
Özü, tavrı doğru kalbim ! Güzel dostum !
Söyle sağalır mı yitik sevda ile eksik bu beden?
Varsın olsun kalbimize bassın basan ! Utansın bize bunu yapan !
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder