17/07/13

Üstü Kalsın...

Yeniden başlamak için, bir sona ihtiyaç vardır  !
Gönülde aşk varken; aşkın geçmesini beklemeye ise hayırsız bir sevgili...

Ayrılık şarkıları geliyor aklıma, çok yeri ya şimdi !  Kendime değil, gülümsüyorum sana :) 
Ayak ucumdan saçımın teline kadar her zerremle seviyorum seni hayat; en az aşkı sevdiğim kadar !

Ve yok bir isyanım benden aldıklarına !
Üstü kalsın, sen bana bakma.  Gücenmedim sana,  bari sen benimle kal ! Yaşanacak güzel şeyler var ! 




Hiç yorum yok: