Yeniden başlamak için, bir sona ihtiyaç vardır !
Gönülde aşk varken; aşkın geçmesini beklemeye ise hayırsız bir sevgili...
Gönülde aşk varken; aşkın geçmesini beklemeye ise hayırsız bir sevgili...
Ayrılık şarkıları geliyor aklıma, çok yeri ya şimdi ! Kendime değil, gülümsüyorum sana :)
Ayak ucumdan saçımın teline kadar her zerremle seviyorum seni hayat; en az aşkı sevdiğim kadar !
Ve yok bir isyanım benden aldıklarına !
Üstü kalsın, sen bana bakma. Gücenmedim sana, bari sen benimle kal ! Yaşanacak güzel şeyler var !
Ve yok bir isyanım benden aldıklarına !
Üstü kalsın, sen bana bakma. Gücenmedim sana, bari sen benimle kal ! Yaşanacak güzel şeyler var !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder