Uzun zaman önce geceleri gökyüzünü seyretmeyi bırakmıştı.
Kaçak yıldızları, firari sayıp, en ağırından isyankar cümleler yollamıştı.
Çalarken hüzünlü E lucevan le Stelle; örtüyordu pırıltılarını yıldızların ve ayın
Örttüğü gibi sevgisizliğin; masumiyetini ruhların !!!...
Ve bir gün esintisini vururken ılık rüzgar açık penceresinden;
mutlu oldu görünce göz kırpışlarını yeniden.
Gülümsedi içinden geldiği gibisinden
ne güzel şeydi aklında "O" varken yaşamak;
O'nunla herşeyin farkına varmak, değerini anlamak
ihtimallerin olur'a dönüşme ihtimallerine inanmak
hissediyordu; sevmeye sevilmeye kalmıştı ramak :)
not : sanırım bir gramofon alacağım. çağdaş müzik siteleri, müzik kanalları, cd çalarlar ve bilgisayarlar var iken ne alaka diye soranlara benimle kendim arasında demek istiyorum :)))) bir de; tarih ve anı kokan sahafları gezmek, o rutubetli eski kağıt ve diğer materyal kokuları arasında ne bulacağımı bilemeden, tatlı bir heyecan yaşamak, sonra bulduklarımla masallar uydurmak; uydurduklarıma inanmak istiyorum :))... haydi bana şans dileyin :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder