03/08/14

yetişkinlere masal...

Uzun zaman önce geceleri gökyüzünü seyretmeyi bırakmıştı. 
Kaçak yıldızları, firari sayıp, en ağırından isyankar cümleler yollamıştı. 
Çalarken hüzünlü E lucevan le Stelle; örtüyordu pırıltılarını yıldızların ve ayın 
Örttüğü gibi sevgisizliğin; masumiyetini ruhların !!!... 

Ve bir gün esintisini vururken ılık rüzgar açık penceresinden;
mutlu oldu görünce göz kırpışlarını yeniden. 
Gülümsedi içinden geldiği gibisinden

ne güzel şeydi aklında "O" varken yaşamak; 
O'nunla herşeyin farkına varmak, değerini anlamak 
ihtimallerin olur'a dönüşme ihtimallerine inanmak
hissediyordu; sevmeye sevilmeye kalmıştı ramak :)  

not : sanırım bir gramofon alacağım. çağdaş müzik siteleri, müzik kanalları, cd çalarlar ve bilgisayarlar var iken ne alaka diye soranlara benimle kendim arasında demek istiyorum :))))  bir de; tarih ve anı kokan sahafları gezmek, o rutubetli eski kağıt ve diğer materyal kokuları arasında ne bulacağımı bilemeden, tatlı bir heyecan yaşamak, sonra bulduklarımla masallar uydurmak; uydurduklarıma inanmak istiyorum :))... haydi bana şans dileyin :)

Hiç yorum yok: