Şimdi alıp seni benden
Yüreğimi söküp tenden
Sahi gidiyor musun Biz'den ?
Oysa ben severken derinden
Hiç anlamadın halimden
Göremedin gözbebeğimden
Git, bırakıp ardında ellerini tutan ellerimi
Git, bırakıp ardında sana bakan gözlerimi
Git gidebilirsen, bir eşi olmaz bitmez sevgimi
Konuşmadık say, yok say hayallerimizi
Doğmamış oğlumuzu, doğmamış kızımızı
Dağlarında gezmeyi düşlediğimiz vatanımızı
Düşün Amed'i bensiz; düşün Muş'u Bitlis'i biz'siz
Mezopotamyayı; Fırat'ı Dicle'yi...
Dersim'de bitmez yaslar,
Bir de sewdamın cinayetine ağlar
Git gir elalemin yüreğine...
Sanma kolayca sineye sarar
Kıymet bilen az olur, etme eyleme
Yazık değil mi biz'e ?!!!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder