Zulümü bilirken, kan birikintisinde nefes alamıyorum.
Çevremde ölü bedenli annelerinin başında ağlayan öksüzler.
Gözyaşlarını silmek, alıp yüreğime basmak istiyorum.
Unutturup her şeyi, hiç yaşanmamış yapmak bir de!
Mümkün olsa da feda etsem kendimi annelerinin yerine;
ağlamasınlar diye...
Her gizleyen katilden daha yaşam hırsızı,
Her seyreden katilden daha cüretkar cani
Her bilip de susan,
Her inkar eden
Olmamış gibi davranan, katilden de zalim !
Dört bir yandan çığlık çığlık ağıtlar yükselirken,
Sesi kısıldı insanlığın
Şimdi yangın yerinde herkes artık kör, sağır, dilsiz
Acının ortasında sağ kalmak için herşey mübahsa,
Varsın beni de asi saysınlar !!!
Kanlı elleri ile yalanlarla tarihi yazsınlar !!!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder