04/04/15

Çay ve Mutluluk




Kanımca çay ve mutluluk arasında sıkı bir bağ var. 
Zira; biri olduğunda diğeri mutlaka peşisıra geliyor. 

Çayın tarihi bu coğrafyada çok eski değil ama öylesine benimsemiş öylesine girmiş ki hayatımıza; ben şahsen "çay koy geliyorum" cümlesi ile mutlu olabilenlerdenim.

Çaysız sofrayı, aşksız bir kalbe benzetiyorum.
Eksiktir, kimsesizdir; muhabbetsiz ve lezzetsizdir. 


Her dost sofrasına emekle taşınmış; taze demlenmiş kaçak çay keyfi;
sevmenin sevilmenin kıymetini bilen bütün yalnız kalplere de sıcacık, bol muhabbetli ve lezzetli bir aşk diliyorum...
Lakin çaysız da aşksız da geçmiyor hayat...

Hiç yorum yok: