Tuzaklarla uzaklaşan "Hakikat ve Mana" dostlarla kazanılırmış.
Ve mayası sağlam, aslı haysiyetli ise bireyin, hiçbir kötülük ona değmezmiş.
Mutlu ve hızlı bir şekilde yeniden kendi olur,özüne dönermiş.
Zira armut dibinden uzağa asla düşmezmiş !!!
Bizi yolumuza çeviren, ışığımızı kuşandıran, umut olan, can olan canan olan, yapmak istediklerimiz konusunda yüreklendiren, hiçbir anlamı olmayan boş işlerle ilgili elimize, dilimize kilit vuran; tatlı varoluşları ile yüreğimizde mutluluk, ruhumuzda huzur olan dostlar hiç eksik olmasınlar !
Onlarla Hakiki, onlarla Manalıyız biz !
Hayat ve ördüğü kaçınılmaz şartlar bazıları ile yıllarca görüştürmeyip ayırmış; bazıları ile de her anımı yaşatmış olsa da; çıkarsız dostlukları ve sonsuz arka-taş'lıkları noktasında bana "ben dünyanın en şanslı insanıyım" dedirten muhteşem insanlara sahip olduğum için; bunu yaratan muktedire; Enerji'ye, Allah'a ya da bazınız Tanrı'ya deyin; işte ben o Bilinmez'e daima şükran duyup, minnetar olacağım. !
Teşekkür ederim, teşekkür ederim.
Sevgiyle yazdım
Ve mayası sağlam, aslı haysiyetli ise bireyin, hiçbir kötülük ona değmezmiş.
Mutlu ve hızlı bir şekilde yeniden kendi olur,özüne dönermiş.
Zira armut dibinden uzağa asla düşmezmiş !!!
Bizi yolumuza çeviren, ışığımızı kuşandıran, umut olan, can olan canan olan, yapmak istediklerimiz konusunda yüreklendiren, hiçbir anlamı olmayan boş işlerle ilgili elimize, dilimize kilit vuran; tatlı varoluşları ile yüreğimizde mutluluk, ruhumuzda huzur olan dostlar hiç eksik olmasınlar !
Onlarla Hakiki, onlarla Manalıyız biz !
Hayat ve ördüğü kaçınılmaz şartlar bazıları ile yıllarca görüştürmeyip ayırmış; bazıları ile de her anımı yaşatmış olsa da; çıkarsız dostlukları ve sonsuz arka-taş'lıkları noktasında bana "ben dünyanın en şanslı insanıyım" dedirten muhteşem insanlara sahip olduğum için; bunu yaratan muktedire; Enerji'ye, Allah'a ya da bazınız Tanrı'ya deyin; işte ben o Bilinmez'e daima şükran duyup, minnetar olacağım. !
Teşekkür ederim, teşekkür ederim.
Sevgiyle yazdım

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder