ben hiçbir zaman iltifatı;
saçımı güzel diyende bulmadım
ne boyumu posumu beğenendeydi iltifat
ne de güzel kıyaflerime övgüler dizendeydi
İltifat; beni sevenin yüreğinde
bana sonsuz güvenle, inanandaydı hep
dostluğuma aidiyetle yanıt verendeydi iltifat
dostluğuma ömür boyu gönüllü olandaydı
İltifat; boş sözlerle yüzlerde yalana inanmış gülümseme yaratmak değil
Az halimle beni kabul eden, gerçekliklerle yan yana olmaktır sadece
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder