09/02/12

Adını "AŞK" Koyacağım


Günün birinde, hayat bu hiç belli olmaz ! Bir kızım olursa eğer, adını AŞK koyacağım !
Ona çok iyi bakıp, çok iyi büyüteceğim.
Herkes görsün, bilsin ki; özenle büyütülürse AŞK'ın ömrü uzun olur !

Hiç yorum yok: