Günlerdir dinmez bir yağmur üstümüzde...
Ne şairane bir hava !... Yaz diyor, durma ! Beni de kendine benzetmek ister zoraki.
Ah güneş, nerdesin, neredesin be kuzum?! Gel de bu melankoli, bu med-cezir'lerden kurtar
Yoksa delinin tekiyim bilirsin, gider dayanırım kapısına, hiç affetmez bir de teslim olur bana mazallah !
Gel yeniltmeden beni "elde var'lara", sarıltmadan bir riyakara,
Döktürmeden eteğimdeki çiçekleri, göster kendini yalvarırım.
Ah güneş bir görsem seni sıcak sıcak, bir görsem !
Takarım peşime güzelleri, "O" hiç umurumda olmaz hiç !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder