10/02/12

Vuslat Bir Hayal İse...


Bırak böyle geçsin ömrü Aşk'ın; alıştı gör işte...
Bırak sensizliğe; bırak gideceksen yine
Bırak gözyaşları selinde, kaybolsun aşkın cismi,
Saplansın, çürüsün balçıklarda, kalsın sensiz
Yok say gitsin yine, yok, dön git yine

Bırak hasretinde; bırak geçmişinde 
Yüzünün hiç gülmediğini bile bile, bırak Aşk'ı yine
Hiç olmamış gibi,  olmamışsınız gibi...
Hiç sevmemişsin gibi, bırak bulduğun yerde.
Tuttuğun aşk ellerini, sardığın Aşk'ın belini, aklını, fikrini, ruhunu
Bırak, bırak gönder gitsin ellere,
Bırak  kalbini, bırak dünyasını, büyütme hayallerini...
Bırak kendi haline, bırak gitsin !

Biraz olsun sevdiysen, yardım et sona ermesine
Gözlerine derin derin bakarken;.... vazgeç yine.
Sesizce, usulca bırak; bırak git yine
Ve aşk gözlerine gözlerini kilitlerken
Son kez sarılıp öp dudaklarından hasretle,
Utancın çıkmazında ne yapacağını bilemezken, tut at  uçurumlara!
Aşk düşerken;  seyret ardından, 
Taşlara geldi Aşk ! İmkansızlıklara geldi ! 
Kanlar içinde üstelik; olsun varsın... acıma!
Acıma ki çoğalmasın Aşk; dirilip can bulmasın

Gel ! yattığı yerden, al götür yalnızlığın ta dibine
Kucağında inlerken, dudaklarındaki "seni seviyorum"a hiç aldırma
Derin karanlık, çiyanlı bir mezara at
Sonra ört üstünü sıkıca, ört ki hiç nefes almasın,
Sarsın topraklar senin yerine, hiç bırakmasın
Aşk böyle biterken, sen en doğrusunu yaptığını düşün yine
Bırakıp git, dönme geriye, bırak gitsin  ellere

Uzanmışken sensizliğe, dua et ardından...
Başucunda anılarınızı hatırlat bir de,
Sonra bir masal anlat; esas kız Aşk olsun, esas oğlan sen tabii ki...
Hiçbir masal kötü bitmez, ne güzel !...


Sonra beyaz bir gül dik toprağına.
Hangi Aşk gözyaşını tanımaz bilmez ki ?!
Sula aşkın toprağını çaresizliğinle; çürüyen bedenine değinceye kadar ağla
Yana yakıla o türküyü  mırıldan, "yarim yarim",  bilirsin çok sever Aşk


Vuslat bir hayal ise, bırak ölsün sensiz
Bırak gömdüğün yerde,
Bırak çek git yine ...



29 Ocak 2011 Cumartesi, 12:07 tarihinde eklendi

Hiç yorum yok: