HEPİMİZ BİR'İZ . WE ARE ALL ONE . TODOS SOMOS UNO . ON NE FAIT QU'UN . WIR SIND ALLE EINS . NOS AUTEM OMNIA . WATASHITACHI WA HITOTSU . KLNA WAHID
paylasabılırmıyım,cok guzel.
Bihter'ciğim sormana bile gerek yok...
Yorum Gönder
2 yorum:
paylasabılırmıyım,cok guzel.
Bihter'ciğim sormana bile gerek yok...
Yorum Gönder