10/02/12

Daha mı güzel şimdi ?...


Sen el, ben el şimdi
Sen ayrı, ben gayrı şimdi
Söyle! daha mı güzel şimdi?


Yazan: Şehriban Demir · 16 Ağustos 2011 Salı

1 yorum:

bihter dedi ki...

süper..