01/02/13

Yoksa Bir Faydam


Ne çok kelime biriktirdim içimde,
Bir de aslı kazınmış unuttuğum suretler.
Hep yanılsama mı bu ard-arda düşen peşime?.
Sonra gafil avlayıp yere seren. Ölesiye pişman eden...
Bir daha "yapmayacağım" dedirten !

Şimdi bakınca karşı kıyıdan;
Paçalarını dizlerine kadar çekmiş,
Biraz utangaç, biraz da üşümüş,
Birbirini ısıtmaya çalışırken çıplak ayaklarım;
Bilgisizliğimin cesareti ile korkutmuyor değersiz bedenimi,
Hırçınlığı hayat nehrinin.
"Gerçek" için, "Doğru"için yaşamıyorsam insanlık meydanında,
Hem yoksa bir faydası da
Varsın olmasın ne bedenim ne ruhum da !!!




ilk yazım : 28 Eylül 2012 Cuma - 00:09



Hiç yorum yok: