Sen gelince ışıklar yanar bu şehirde gündüzleri bile...
.....................ve ben severim ellerimi seninle.
O hatırlamakta zorlandığım yüzünün yerine,
Ellerini sürerim hayalimde,
........................Bir daha gitme diye....
Bırakma ne beni, ne şehrimi geride...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder