30/08/13

Bir teyzenin başına gelebilecek en güzel ikinci şey :) EYLÜL ! :)))

Ben üç kere teyzeyim :)) Ne mutlu bana :))) !
Bu tamı tamına 1,5 kez anne olmamı sağlıyor :) Teyzeler anne yarısıdır ya hani :)

Ve bugün o üç büyük günden ikincisinin yıldönümü :) yani dünya güzeli, tatlı yeğenim Eylül'cüğümün doğumgünü :) 

Eylül hayatımda gördüğüm en akıllı çocuklardan biridir. Hatta ondan onlarca yaş büyük olsam da benden bile akıllı. Olaylara benim dahi bakamadığım tarafından bakar, bir anda söylediği zeki cümlelerle tokat yemiş gibi olursunuz ! Allah'ım bu ne zeka falan olursunuz yani :) 

En basit bir örnek vermek gerekirse, geçenlerde aldığım bir yüz masaj aletini kullandığımı görünce "teyzeceğim ya daha kötü yaparsa" demez mi !!! inanamadım !! zira ben bunu hiç düşünmemiştim ! Cihazın bana satılırken vaadedilenleri yaptığına o kadar inanmışım ki, Eylül aşkımın sözüyle ahmak bir alıcı olduğumu düşündüm ! sahi ya daha kötü yaparsa !.... 

Ya işte böyle :) inanılmaz tatlı ve tatlı olduğu kadar inanılmaz akıl küpü bir güzel çocuğumuzdur Eylül :))) 
Kızkardeşime onu doğurduğu için çok teşekkür ediyorum :) 
Dünyaya gelerek hayatımı anlamlandıran, yüreğimi umut dolu güzel hislerle dolduran, sevgili yavrumuz Eylül'cüğümü çok ama çok seviyorum :) 

Teyzemmmmm !!!!! sana gelen bana gelsin canım yavrum :) İyi ki doğdun, iyi ki hayatımdasın :))) 




Hiç yorum yok: