Kadın : kolum, bacağım olmasa da sever misin beni ?
Adam : severim tabii...
Kadın : şimdi öyle diyorsun ama sevmezsin, sen de diğerleri gibi terkedersin.
Adam : hayır terketmem, ben farklıyım, seni seviyorum.
Kadın : ayrılmamız gerek, sıkıldım ben.
Adam : ne olur terk etme !
Kadın : hoşçakal
Adam : kalamam... hoş kalamam. sensiz olamam.. yapma !
aylar sonra....
Adam kendi kendine : kolun, hatta bacağın, hatta gözlerin de yok; ellerin, o güzel saçların da öyle !... herşeyinle yoksun yanımda ! yine de seviyorum ya hala ! bu mudur sevene ceza ?! ....
not : Aşk bir iyilik halidir. Ve hiçbir iyilik cezasız kalmaz !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder