24/12/13

İyi Ki Doğdum :)

Aleni ya da içten-içe, yetişkinlerin doğumgünü kutlamasını kınayanlara diyeceğim şudur ki; 
yaş almak, yıllanmak insanı; 
biriktirdiği “hayat tecrübeleri” ile demleyerek lezzetli ve tatlı bir kişilik yaptığından, 
ve bu hoş halden kaynaklı, girişilen sohbetlerin ya da ayak üstü edilen bir merhabalaşmanın dahi, 
erken yaşlarında olan kişiliklerinkinden daha değerli, daha anlamlı bir dolulukta olmasından dolayı daha melodik, daha huzur ve mutluluk verici ve doyurucudur elbette;
....
ancak yaş almada bireyin kendi payına düşen en önemli hediye ise; kendini ve çevresindekileri; hayatı ve hayatın içinde olanı biteni doğru okuma, doğru algılamayı sağlaması ve edindiği “dünya insanı” vizyonu ile farkındalığını arttırma noktasında, 
sağlam ve güvenilirliği ile hayranlık uyandıran “onurlu ve dürüst insan” profili çizmesidir bence ! 
Yaş almaktan korkmuyorum, daha anlamlı bir yere doğru yürüdüğümün farkındayım. 
Hatalar yapmaya herzaman yakın duracağım ve bazen yanlış olacağını bilsem de bir “acaba?”ya kul olup, bile bile lades de diyeceğim ! 
Ama önünde sonunda yapmamam gereken bir şeyi öğrenmiş olacağım ! 
Yaş almak iyidir iyi !
Yüzümdeki çizgileri artırıp, kalbimin ciğerimin son kullanma tarihini yaklaştırsa da;
beni bana anlatacak, kendime ulaşmada gözümün yaşına bakmayacak; hergün biraz daha iyi bir insan olmamı sağlayacak yeni yaşımı bütün kalbimle kutlarım : ))


Hiç yorum yok: