26/10/14

Hiçbirşey'in Sözlüğünden - I

TESADÜF; diye bir şey yoktur ! 

Birini tesadüfen tanımaz, bir olayı tesadüfen yaşamayız. 
Anlamamız gereken, mutlak bir nedeni vardır !O hep arzu ettiğimiz, aşk, huzur; her ne ise ona ulaşmamızı sağlayan kanlı canlı, gerçek bir araçtır Tesadüf ! Tam bu noktada hayat bizi; içinden çıkıp geldiğimiz tarihe; beklenti, kişilik, kimlik ve hatta aile yapımıza rağmen, uygun bir "tercih" yapmaya iter. 

Tercih başlı başına bir Fırsat ve şekillenecek geleceğimiz için büyük bir Şans ya da tam tersi iken; sırtımızı dönüp çekip gitmek de bizimdir; kalıp herşeyi ile kabul etmek de ! Tüm bunlardan kaynaklı aldığımız "tercih"e dayalı Kararlarla; hayatımızı şekillendirir, Kader denen o yazgıyı kendi ellerimizle yazarız özetle; ya celladı olur çıkarız hayatlarımızın, ya da altın tepside ağırlar, en doğru şekilde değerlendirir başımıza taç-ederiz Tesadüfleri... 

Tüm dostlarıma, aldıkları Kararlarla, MUTLU sonlandırıp, MUTLU sürdürecekleri Tesadüfler dilerim.





Hiç yorum yok: