26/10/14

Hiçbirşey'in Sözlüğünden - II

ALIŞMAK; zamana bağlı değildir !

Alışmak, "Kabul Ediş"in ruh eşidir kanımca. Nicelikli değil; nitelikli zaman ve An'ların sonucudur ! 
İster bir gün, ister bir yıl olsun; gözümüzle gördüğümüzü, ruhumuzda hissettiğimizi; akıl süzgecinden geçirip onaylıyorsa gönlümüz; "O" vazgeçilmezimizdir artık ! 

Bilinçli bir "Kabul Ediş"; ayakları yere basan, sağlam bir inançtır teslim olduğumuz ! 
Öyle kabul eder, gönüllü Tutsağı, Esiri oluruz !...
İçinde yaşadığımız toplum ve sistem kanunlarına göre olan doğru veya yanlışlar, bireysellikten uzak; sadece o sistemi ve toplumunun bile farkında olmadığı dayatmacı şekillendirmeleri temsil eder ! 
O nedenle Alışmak ve akabindeki Alışkanlıklarımız esasen kim olduğumuz 
ya da kim olmadığımızı belirler ! 
Zira Doğru'yu da seçen biz, Yanlış'ı da ! Ancak doğruyu güzeli anlamak için, önce yanlış ve çirkin olanla tanışmak gerekir !...... 

Hakkım ve helalim olacak doğruya ve güzele ulaşmamı sağlayacak;
başta kötü alışkanlıklarım olmak üzere; bana iyi gelen; 
" Daha İyi Bir İnsan Olmam İçin " yardım eden; farkındalığımı 
BEN'E OLAN YOLCULUĞUMDA acıyla harmanlayarak yüreğime kazıyan, aklıma çivileyen; 
bağımlısı değil; bağlılık ve sadakat ile kazanılmış; tüm "alışkanlıklarıma" 
binlerce ve dostça selam olsun.








Hiç yorum yok: