07/12/16

Masal Alemi ve Gerçekler

Masal aleminde yaşamak nasıl bir şey acaba ? Çok merak ediyorum doğrusu !

Herkes internette kıyasıya ve fanatikçe holiganca bir fikrin, bir kişinin tarafı.  Sorsan tek bildiği Atatürk bu vatanı kurdu, olmasaydı olmazdık, ne mutlu türküm diyene ve daha benzeri bir sürü ezberlenilip yutulmuş cümleler silsilesi !!!  
Bir de yakalarına taraf olduklarının bir nişanesini de takınca, yemede yanında yat ! : )
Dünyanın en doğru şeyini yapan insanlar oluverirler. Onların yaptığından onların inandığından başka bir doğru yoktur !

Hem beraber yaşayalım, herkes kardeştir derler (yarım ağızla !); milletin dilini, dinini tanımaya gelince ise öyle bir halk yok, öyle bir inanç ya da din yok derler !

Ey “Milli eğitim”in ulusalcı, cumhuriyetçi, demokrat BİLGİN halkı ! 
Ey "kendine müslüman" güruh !!!
RTE’ye sayıp sövmeden önce, o çok şahane aktörlerinizin, cilalı kahramanlarınızın (osmanlı ve tc devletlerindeki) çok da eski olmayan tarihlerde GERÇEKTE neler yaptıklarına dönüp bir bakın ! Tabii elbette vicdanınız var; ve adalet duygunuz var ise !

Şayet bebek öldürmek, kadınlara askerlerin tecavüzü, 17 yaşında birinin ( Erdal Eren’den bahsetmiyorum !) yaşının büyültülerek babasının gözleri önünde asılması; bir halkın mermi pahalı ve sınırlı olduğu için odunlarla dövülerek katledilmeleri; kurşuna dizilmeleri, mağaralara sığınan biçarelerin fare zehiri ve benzerleri ile öldürülmeleri; üzerlerine bombalar yağdırılması; kalanların evleri yurtları saydıkları alışmış oldukları yerlerden eziyetle sürülmeleri; hatta kızlarının onun bunun evinde besleme bir ezik olması ve kim bilir o evde başına neler gelmesi; şapka takmayı reddediyor diye bir şehrin üç gün bombardıman altında tutulması; ağır vergilerle aç bırakılan Çorumlunun eşeğinin dahi elinden alınması; normalse RTE’ye de kimse bir şey demesin lütfen !!!!

Hiç yorum yok: