Masal aleminde yaşamak nasıl bir şey acaba ? Çok merak
ediyorum doğrusu !
Herkes internette kıyasıya ve fanatikçe holiganca bir fikrin, bir kişinin tarafı. Sorsan tek bildiği Atatürk
bu vatanı kurdu, olmasaydı olmazdık, ne mutlu türküm diyene ve daha benzeri bir
sürü ezberlenilip yutulmuş cümleler silsilesi !!!
Bir
de yakalarına taraf olduklarının bir nişanesini de takınca, yemede yanında yat ! : )
Dünyanın en doğru
şeyini yapan insanlar oluverirler. Onların yaptığından onların inandığından başka bir doğru yoktur !
Hem beraber yaşayalım, herkes kardeştir derler (yarım ağızla !); milletin
dilini, dinini tanımaya gelince ise öyle bir halk yok, öyle bir inanç ya da din yok
derler !
Ey “Milli eğitim”in ulusalcı, cumhuriyetçi, demokrat BİLGİN halkı !
Ey "kendine müslüman" güruh !!!
RTE’ye
sayıp sövmeden önce, o çok şahane aktörlerinizin, cilalı kahramanlarınızın (osmanlı ve tc devletlerindeki) çok da eski olmayan tarihlerde
GERÇEKTE neler yaptıklarına dönüp bir bakın ! Tabii elbette vicdanınız var; ve adalet duygunuz var ise !
Şayet bebek öldürmek, kadınlara askerlerin tecavüzü, 17
yaşında birinin ( Erdal Eren’den bahsetmiyorum !) yaşının büyültülerek
babasının gözleri önünde asılması; bir halkın mermi pahalı ve sınırlı olduğu
için odunlarla dövülerek katledilmeleri; kurşuna dizilmeleri, mağaralara
sığınan biçarelerin fare zehiri ve benzerleri ile öldürülmeleri; üzerlerine
bombalar yağdırılması; kalanların evleri yurtları saydıkları alışmış oldukları
yerlerden eziyetle sürülmeleri; hatta kızlarının onun bunun evinde besleme bir
ezik olması ve kim bilir o evde başına neler gelmesi; şapka takmayı reddediyor
diye bir şehrin üç gün bombardıman altında tutulması; ağır vergilerle aç
bırakılan Çorumlunun eşeğinin dahi elinden alınması; normalse RTE’ye de kimse bir
şey demesin lütfen !!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder