22/02/12

Hakkımda

Her sabah yeni bir umutla uyanan; her gece kimsenin namusu, onuru, haysiyeti ve gururu ile oynamadığı için huzurla başını yastığa koyan ve deliksiz bir uyku çeken!.

Yaşamın; bireyin kendi Manasını bulmada büyük bir fırsat olduğunun farkında olan;
geleceğe dair hayalleri ve umutları hiç tükenmeyen, hayata sıkı sıkıya bağlı, yaşam enerjisi Aşk’la beslenen; ama ölümden sonrasını da merakla bekleyen;
yaptıkları ile Var Oluşu’na anlam katmaya çalışan, yapmadıkları ile de kendisiyle övünen; dil, din, ırk, mezhep gözetmeksizin insan sevgisi ile dolu; milliyetçilikten uzak, global birliğe ve barışa inanan;
ülkeler arasındaki hudutları Devletlerin kanla çizdiğinin bilincine sahip ve buna inat o büyük Enerji(siz ona Allah diyorsunuz) tarafından, nimetleri ile beraber dünyanın hayvanlar dahil tüm canlılara sunulan ortak bir yaşam alanı olduğunu sıklıkla dillendiren;
her daim bilgiye aç; okumayı ve seyahati, macerası edinmiş;
onlar hak ettikleri için değil, kendisine huzuru ve barışı layık gördüğü için, yapılan kötülük ve ihanetleri affeden;
sayısız yıldızlardan ve üzerlerindeki yaşam ihtimalleri ile, uçsuz bucaksız bu evrende HİÇ olduğunun farkında olan bir dünya vatandaşı;
sevdiğine yenilmeyi, düşmanına karşı kazanmaya tercih eden sadık bir Aşk kadını; sonsuz kaynağı sürekli taşan tutkulu sevgi insanı.

Selam olsun, insana sırf insan olduğu için değer verene.

Zindan olsun bu hayat; “bizden, sizden” diyerek bölene, öldürene !

Ve en yüksek sesimle; Avaz Avaz : NE MUTLU İNSANIM DİYENE !

Hiç yorum yok: