Ne de sen beni
Hiç bilmiyorum ki nelerden geçip geldiğini
Kahkahalarca Sevincini
Yaşlarca kederini, hüznünü
O Bir türlü gerçekleşmese de
Her gün bir umut,
Ellerin duada düşünü
Bilmiyorum; hiç paylaşmadık ki geçmişimizi
Sevdiklerini, sevmediklerini
Öfkelendiklerini, bağışladıklarını;
Keşke ile Pişmanlıklarını
Gitme dedikleri yere gidişini
Yapma denileni yapışını
Vazgeçtiklerini
Kapın ardına dek açık
Kabul ettiklerini
Birileri mutlu olsun diye
Tercih ettiklerini
Yürek hayır dese de
Bile bile lades dediklerini
Ortalama imkanlarla sürerken ömrümüzü
Kimbilir belki ayrıldın el mecbur sevdiceğinden
Belki de kaçtın vefasız birinden
Kimbilir belki de evlatların oldu,
Biri kız, biri erkek
Belki de olmadı; sahip çıktın içindeki çocuksu kimseye
Biri kız, biri erkek
Belki de olmadı; sahip çıktın içindeki çocuksu kimseye
Yaşamın sırrına erelim diye
İz bırakalım dünyaya, olsun bizden hediye
Saygım var yapamadıklarına da
En az yaptıkların kadar.
Oldukların kadar, olamadıklarına da
En çok da olmak istemediklerine !
En çok da olmak istemediklerine !
Gönül nezdimde;
İster ol Bağdat'a Vali
İster ol Biçare'nin biri
İsterse yolun olsun tali
Daimdir yüreğimdeki yerin
Ailemin bir ferdi;
Ailemin bir ferdi;
Dost meclisinden biri misali
Varsın bilmesin ahali
Kurtlar sofrasındaki veli ali
Biliyorum bu ikimizin de ahvali
Hilebaz dostluklardan, yaraya gülen vefasızdan
Yarı yolda bırakandan...
Ortak sandığım paydadan !
Anlamak değildi sorunum; çok sevmek gibi
Her şey anlaşılamamaktan; hiç sevilmemiş gibi !
Saçlarımda tutamlarca ak
Sen de gözümde, gönlümde
Öylece tertemiz pak
Arkadaş, dost, kardeş...
Olasın bana gönüldeş
Hayat bu; hiç belli olmaz
Belki kalmıştır üç günümüz belki de beş
Ben ki sokak sokak, meydan meydan
Aradım seni Kalubela'dan
Doğru söz, kemsiz göz
Kendi oluyor senle içimdeki öz
Vuslat'ın ta kendi, masaldaki Mutlu Son bu.
Kaf Dağı'nın ardı; menzildeki vaha bu
Şimdi sevdalı bir hal serimde
Kimler gelse de dolmaz yerin, etse de secde
Bin şükür, bin selam yüreğimden yüreğine
Ve Başımın tacı bilmek seni her şeyinle...
Gülen iki gözüm;
Söylenmemiş tatlı sözümsün
Çocukluğum, gençliğim;
En güzel, en bilmez halimsin
İyi ki geldin
Hoş geldin
Başım gözüm üstünesin
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder