13/05/18

Anne

Öyle ihtiyacım var ki anne
İçimi dökmeye, seninle dertleşmeye
Kimseler anlamazken, anlamana
Alıp yüreğine sarmana
Kötülerden korumana

Koyup başımı dizlerine; unutmaya
Kapayıp gözlerimi; insafsız dünyaya
Öyle ihtiyacım var ki yanında uyumaya
Sokulup, sıcaklığını duymaya
Güvencende mavi düşler kurmaya

Geçecek deyip silmene yaşlarımı, 
Umut ekip görmeye yarınlarımı
Varlığınla derin yaralarımı
Anne; öyle ihtiyacım var ki
Unutturmana acılarımı...

Ellerinle saçlarıma; şefkatinle ruhuma
Dualarınla yaşantıma
Bütün varlığımla sana
Sana öyle ihtiyacım var ki
Bul beni anne; al yanına...












Hiç yorum yok: