07/10/18

Dünya Asla İyi Bir Yer Olmayacak

Dünya hiçbir zaman iyi bir yer olmayacak.
Çünkü her yeni doğan, onu kendisi ile beraber tanımlıyor.
Ve ancak ve nadiren kimisi 50'sinden sonra anlıyor her şeyin gelip geçici olduğunu.
Ne zaman yavaşlamaya başlayınca, ne zaman saçlarına aklar düşünce, ne zaman artık hırsları ile sürekli bir savaş halinden yorulunca...
İdealizmin, prensiplerin, amaçların; bireyi o arzuladığı noktaya taşımasının ya da taşıyamamasının ardından geriye kalanla ortaya çıkan HAKİKAT'in aslolduğu zamanlarda anlıyor insan.

Hiç yorum yok: