09/02/12

Sen "benim" sevgilim olsaydın...


Sen eğer, benim sevgilim olsaydın; seni aşka öyle inandırırdım ve aşkım seni öyle sarardı ki; en son ne zaman bir kadın tarafından böyle hissettirildiğinle, şu an arasında bir hesaplama yapmak zorunda kalırdın.
Sen “benim sevgilim” olsaydın, sana hergün öyle çok sarılır, başımı boynuna gömer, kokunu içime çekerek  seni öyle çok öperdim ki ; kendini tutamaz defalarca beni ne çok sevdiğini söylerdin. Dünya durur sadece sen ve ben olurduk, günlerce bitmez bir sevgiyle sabahtan akşama, akşamdan sabaha dek, ter içinde kaybolurduk birbirimizde.
Ait olmanın/sahip olmanın, birine Aşk’la bağlanmanın, sevgiye dair bir sonuç olduğunu anlardın,... sen; "benim" sevgilim olsaydın eğer...

02 Eylül 2010 Perşembe, 15:20 tarihinde  eklendi

Hiç yorum yok: