Sorulara cevaplar ararken, aslında en büyük Soru'nun sevme yeteneği olmayan birini sevmemiz olduğunun farkına varmak.
Bizi sevdiğini haykıran birinden ise kaçıp uzaklaşmak; Kaçtığımız'ın Kendimiz olduğumuzu ve aslında O'nu ne çok sevdiğimizi anlamak.
Anıların gölgesi, taşıdığımız en büyük yük iken omuzlarımızda, dindirir mi özlemi birgün geleceğini hayal ettiğimiz o güzel günlerin ihtimali ?
Ve ben,... Ve sen,... Ve herkim Sevgilinin gözbebeğinde bile görmemişken henüz kendini; üstelik o sevgili ki, aslında yedi kat elden daha uzaktır; hiç bakmamışsa gözlerimize !
Söyleyin, bir yabancıya ne kadar anlatabiliriz kendimizi... taşıdığımız tertemiz sevgimizi ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder